۱۳۸۹ فروردین ۲۵, چهارشنبه

بستنی آجیلی یا لطفا دیگر من را مهمان نکنید!

هرگز، وقتی یک دندان توخالی دارید، بستنی آجیلی نخورید. حتی اگر شما را دعوت کرده باشند!

الان دقیقاً بیست و چهار ساعت است که یک پسته، باور کنید یک پسته درسته البته بدون پوست، داخل دندانم گیر کرده و اینطور که معلوم است با هر صراطی، مستقیماً به سمت لثه بنده درحال حرکت است. هر ترفندی که فکرش را بکنید امتحان کردم. مثلا استفاده از سیم ویولن و حتی نخ دندان به جای نخ دندان، مسواک زدن با قدرت زیاد، استفاده از چوب کبریت و بعضاً انگشت به جای خلال دندان! خلال دندان هنوز پیدا نکرده ام تا نقش خلال دندان را برایم بازی کند، اما من که چشمم به خلال دندان هم آب نمی خورد! به نظرم باید دندانم را در بیاورم، با کمک یک پنس داغ پسته مذکور را دربیاورم و دوباره دندانم را سر جایش قرار دهم. البته قبل از دور انداختن پسته مذکور چند فحش آبدار نصیبش خواهم کرد.

می‌روم ببینم سایتی به اسم http://www.howtoremoveapistachiofromyourteeth.com پیدا می‌کنم یا نه!

۱ نظر:

حسین گفت...

چه انتظاری داری آخه ؟
وقتی دندونت سیم بکسل رو پاره می کنه آخه چه انتظاری داری؟
من حتما مهمونت نخواهم کرد اصلا نگران نباش